duminică, 14 februarie 2010

Iubirea...


A renunta la dreptul de a iubi inseamna, poate, a renunta chiar sa avem dreptate..
Cred ca e imposibil in lumea asta sa nu gasesti vreun motiv de iubire. Nu cred ca exista ceva care sa produca ura totala si sa creeze numai indiferenta. Eu una n-am gasit inca...

Iubesc rasaritul de soare, plimbatul pe plaja, apa marii cu fluxurile si refluxurile ei care sa-mi gadile picioarele, apusul rosiatic-visiniu. Padurea cu ,copaci ei, iubesc oamenii si tot ceea ce ei reprezinta. Le iubesc trupurile si spiritele. Mintea si constiinta. Frumusetea si uratenia. Ii iubesc pentru ca sunt unici fiecare si pentru ca sunt la fel. La fel ca mine.Cu suflet frumos..
Iubesc sa am dreptate si iubesc sa fiu contrazisa. Iubesc sa discut si sa tachinez. Iubesc omul care-si sustine punctul de vedere si pe cel care nu. Pentru ca in definitiv, ei sunt eu si eu sunt ei.Iubesc viata. Cu tot ce inseamna ea. Cu zile senine, dar si cu nori...
Imi doresc ca sentimentul de iubire sa nu ma paraseaca niciodata...

Niciun comentariu: