joi, 11 februarie 2010

Lacrimile pensionarilor...

Sunt atat de mahnita cand ma uit la TV.la toata mizeria care se intampla in Romania..am fost atat de impresionata cand am vazut la tv pe maiestru Ion Lucian plangand incat credeti-ma ca am plans si eu de durerea sufleteasca a,acestui om....prosteala pe fata a romanilor,de catre acesti zei ai puteri, uitandu-se la toti acei amarati de pensionari fara pensi, fara scrupule,fara sa ii afecteze cu nimic,atata ignoranta fata de acesti oameni si asa amarati si macinati de batranete ...e ceva de neconceput.Cum oare mai poate pamantul asta sa suporte aceasta bataie de joc si cat mai pot rabda ROMANII pana vor iesi in strada pentru a-si face dreptatea meritata.
Sunt inca o data convinsa  ca alegerea de a pleca din tara acum aproape 3 ani, a fost ceea mai buna decizie..am scapat de tot acest regim bolnav,gaunos,ma pot bucura de o viata normala,cu legi clare si drepte pentru mine,ca om,Si probabil ca daca voi trai indeajuns voi apuca sa primesc si pensie meritata pe drept..ceea ce cred ca in Romania nu  mai e posibil ,ca generatia mea sa mai apuce sa si vada pensia vreodata..ca are grija puterea sa o macine in mandatul lor.
Imi pare foarte rau ca sunt doar cativa oameni care se revolta si restul aceepta tacit toata mizeria asta..
este inuman ceea ce se intampla in ro.Oare sa n-e meritam noi soarta asta..noi romani???
Ce mai asteptam??...

Niciun comentariu: